I hate this part... всъщност не :)



Толкова мои познати да не я харесват тази песен, толкова да им е анти, че дори да се заричат, че това е най-лошото представяне на puss-ките :) Странно защо на мен обаче тази песен продължава да ме радва. Добре, кофти е е тескта, но ми е много ритмична, сещам се за денс музиката от едно време :) Не обръщам кой знае какво сначение на текста, всъщност обръщам де, но не влагам кой знае какъв смисъл, гледам да не си придавам мисли и терзания, случки и събития късаещи моята персона и заобикалящите ме такива и просто... просто не спирам да си я тананикам... Чук над 10-15 различни версий, различен ритъм и звучене, но продължавам да си я въртя и още не ми е омръзнала, странно! Ако и теб ти харесва и не обичаш да си присвояваш събития, само по текста на някоя песен, то чувствай сред поздравените. Ако пък си от хейтърите, I hate this part right here ;)

2 коментара:

Анонимен каза...

shte se draznim,a?

b a t z e t o каза...

кой от всичките ми познати се дразни тук и от какво?
това е просто песен, ако ти харесва енджой ит, ако не извинявам се, че на мен ми харесва и я сложих в личния си блог ...