...за живота ми в САЩ!

НИКОГА, но наистина НИКОГА не съм се чувствал по-самотен през живота си, както се чувствам сега за прекараното време "в страната на неограничените възможности". Сега да не ме разберете погрешно, не казвам че не се забавлявам,че и тук не успях да намеря сродни души, парти хора, гаджета и прочие, но всичко е толкова различно... Даже не мога да го опиша по смисъла, който го чувствам,наистина е много трудно да го направя, просто има една празнота... една самота, която ме е налегнала и не мога да направя нищо по въпроса, въпреки постоянните ми усилия. Едно че заобикалящите ме хора погледнати реално са хора с които ме е срещнала случайно съдбата тук в САЩ, те никога не могат да заменят приятелите ми от детинство, да не говорим за роднините, топлината, подкрепата, любовта , които бях свикнал да изпитвам всеки един ден заобиколен с всичките тези истински и държащи на мен хора, ами просто всичко е видоизменено, хората са толкова променени,различни... и определено и за тях мога да кажа, че са самотни. Не говорим за самотата като такава, ясно е хора се срещат,съдби се преплитат, някои дори намират любовта си тук (макар че е доста рядко срещано последното), но дори и те след време заедно осъзнават как необходимостта им от интимност, от чувства.... самотата ги е подтикнала към дадени стъпки и действия, към споделянето на живота с друг човек, как дори и с този друг човек пак нещо липсва,...самотата си проличава вапреки намирането на Човека до себе си, тя е на лице, защото освен този човек са ти нужни и другите обичащи и ценящи те хора, хората които биха ти помогнали във всеки един момент, истинските приятели, роднините... Не знам какво да добавя и дали успявам да се изразя правилно, но все си мисля, че хората почувствали това, за което говоря знаят какво имам в предвид...
Чувствайте се щастливци, ако и идея си нямате какво ви ги бращолеви тоя :)
...и така късмет на всички,
lonely Боби

п.с: Крепи ме единствено и само мисълта, че скоро ще дойде този ден, денят в който ще се завърна в родната страна, ще бъда с тези хора, които толкова много ценя и копнея да споделям всеки един момент с тях, близостта и обичта ще са неразделна част от ежедневието ми и .. .. и ще съм истински щастлив!