среднощна музичка

Ох минава 3 а.м. и аз още не съм в леглото. Тъкмо да се наканя и звучи това, страхотно парче, което винаги ме връща там, където бях истински щастлив, там където ще съм след по-малко от месец, там където се надявам да се сбъднат всичките ми мечти, а те ще се сбъднат, защото няма по-любимо място за мен от Родината!
То не беше носталгия, не беше мъка, странстване и обикаляне по широкия свят... е ей го на, взех се в ръце, май ще опитам! Благодаря на всички за подкрепата, на това, че бяхте до мен в трудните моменти, на това, че с много от вас въпреки голямото разстояние винаги намирахме общ език и си бяхме нужни, благодаря и на тези, които имаха сили да ме изтърпят с престоя ми наоколо, абе изобщо БЛАГОДАРЯ, че ви има! Поздравявам всички ви с именно това, което чух съвсем случайно по радиото току що и ме накара да се замечтая отново със широка усмивка на лицето. То ми напомни за мястото от където тръгнах и всичко започна ...ъъъ лонг тайм аго!