за тези!



Странно защо тази простичка реклама на Кока Кола ми въздейства така поразяващо... и то не само на второто ми Аз, на обърканата ми душевност или на разбитото ми сърце, ами дори на някой от сетивата и разума ми :) Предполагам това е и смисъла, да ти въздейства... все пак дозина рекламни експерти са се потрудили над нея, но наистина е факт резултата, който не може да бъде подминат. В нея намирам толкова смисъл, колкото не бих намерил в дебела книга на известен автор, да ме извиняват уважаемите от мен такива, просто тук се съчетават няколко похвата, а не само един.. два и просто не бих искал да правя каквото и да било сравнение. Факт е, че рекламата е силна и наистина въздейста. А колко до това дали ще си купя бутилка Кока Кола - ами да допи ми се, но не заради рекламата май, а заради доброто старо време, ей така да си припомня вкусът и, но може да е и само временно желание, породено от стари и забравени чувства, чувства за хора, за приятни моменти, за устни, за докосващи се тела и преплитащи се ръце... а Количка не съм пил от одавна... май стана година-две...
За тези... за теб!