Честит Св.Валентин и Трифон Зарезан с Benny Benassi tonight ;)

Не мода да скрия вълнението си от това, че само след борени часове ще се мятам лудо под звуците на един от идолите, класиците и същевременно новаторите в електронния саунд - италианеца Benny Benassi
Не знам дали основно ентусиазмът ми е породен от възможността ми да посетя за втори път меко казано създателя на "кривия звук" или по-скоро да чуя стилът Benassi, защото той наистина твори благодарение на пречупване на звука по какъвто си поиска радващ ухото начин... или повече се вълнувам, защото ще изляза най-после в събота вечер някъде. Точно тази събота е и Св.Валентин, за други любители на чашката просто Трифон Зарезан, а за някой и двете, но определено смятам да си наваксам изпуснатото в последния месец заобиколен с купища проблеми и нежелание за правене на каквото и да било, да не говорим за парти и криви звуци :) Време е! Зареден съм с всичката положителна енергия, която може да се събере в мен, отпочинал и готов за ДЕНССССС!
Ще се опитам да го дам скромно, дори няма да взема любимите си слънчеви очила, ще се отдам на музиката, тълпата, хората... ще усетя всяка носеща се във въздуха частица щастие, валентинка, тръпка и до колко е възможно ще съм скромен в желанията и копнежите си... просто ще съм един от тълпата ритмично тресеще се млади и красиви хора и няма да има нещо, което да помрачи прекрасното ми съботно настроение. Отивам да загрея с истудено 4 годишно винце Мерлот, да си кажа наздраве с двама-трима приатели отбили се вкъщи преди парти-то и отлитаааам....

Скоро и снимки и видео! А сега поздрав на всички влюбени душици и сърцати хорица,както и ЧРД на Васко, с една приятна новооткрита за мен любима песен: