20.Ноември.2008

Бил ли си на върха на щастието? Не, не само така на върха... говоря сериозно! На върха на щастието, на предела на максималното допустимо такова, на това колкото е възможно да се изпълни сърцето ти, да си истински щастлив, не само на върха, а малко над него... все едно летиш и няма опасност да слезеш от него, просто си там горе над върха на щастието... Е, за това говоря! Така се чувствам днес, така щастлив и красив... охххх щастиенцееееее, страхотно си! И всичко се свежда до едно мъничко и толкова обичано от мен човече, да, да, не се усмихвай сега скромничко, знаеш за кого говоря! Рали, това си ти! Благодаря ти! Успя за толкова малко време, за такъв кратък разговор тръднал от съвсем другаде да ме ощастливиш, така както никога не съм се чувствал, така както винаги съм искал... За момент дори не се и стреснах, не се усмъмних, не бях планувал нищо, знаех само, че ще ме направиш истински щастлив! Още сутринта, когато се събудих с di.fm и каналът chillout, като чух за пръв път Beautiful Voices 036 mixed by MBD and Solarsoul, а никога преди това не бях се будил с такъв страхотен вокален чил или като карах като обезумял на път за работа с 110км/час и пристигнах там с усмивка стигаща да ушите ми... просто знаех, че днес ще бъде толкова необикновен ден, толкова щастлив, даже най-щастливия...оказах се прав. Случайност или не, фактите са такива, страхотен ден, страхотни хора, усмивки, цвят и ухание на пролет и то по това време на годината ;) I believe I can fly... (без сблъсъка с дървото от Ice Age:) ), просто не знам... просто съм си щастлив... и както казах ще звучи Holding On... forever for you, for us, а 20-ти Ноември е любимата ми дата!!!

Не ме питай какво сме си говорили, защо съм толкова щастлив, споко ;) скоро ще разбереш, но до тогава ще е изненада и за теб...и за всички!

1 коментара:

danny каза...

супер приятно парче... :)