batzeto is famous ;)

Както се разбра по-рано от блогът ми, бях споделил впечатленията си от посещението на едно парти с гост DJ Stan Kolev в америкаснкия столичен клуб Ibiza. Както аз, така и присъстващите нарекохме това парти просто "БГ парти" не случайно, а поради факта, че Стан Колев е всъщност български DJ и продуцент, пребоваващ в страната, но посещаващ и Балканската ни общност на изток. Той е един от големите имена, който успява да наложи стилът си както на родна земя, така и да бъде харесван и зад граница. Още си спомням как преди години, Краси - моя добра приятелка ми наду главата с негова продукция и винаги когато бях на кратка визита в тях не пропускаше да ми пусне някой негов сет, а на мен това разбира се ми харесваше. Дори като и показах снимките от последното парти, както и видео-то, тя определено имаше за какво да завижда. Моето видео или по-скоро част от него е повода да напиша и тази си публикация. Става въпрос за това, че преди няколко дни с мен се свърза една приятна дама от представителството на Blush Tonic Music Group, Стефания която беше видяла мои клипове от върпосното "БГ парти" в YouTube и доста любезно ме помоли за съдействие те да бъдат използвани за направата на кратък промо клип на DJ Stan Kolev. Разбира се няма как да откажа такава молба и в същото време не мога да не бъда щастлив, когато мой материал ще бъде използван за направата на нещо полезно, а още повече, когато то касае диджей, продуцент, звезда, българин и изобщо човек прославящ Родината по широкия свят, както и занимаващ се с любимия ми електронен саунд! Благодарен съм на Стефания, която се свърза с мен и успях да дам скромния си принос за направата на нещо такова. Много се вълнувам относно следващото събитие с DJ Stan Kolev, което наближава в края на месеца или по-точно на 27ми февруари в K Street Lounge, когато ще имам възможността да се запозная и с двамата. Аз всъщност на последното парти успях да си направя снимка със Стан, но всичко беше бая набързо и се надявам този път да успея да направя повече такива, както и клипове. Много се изненадах и от факта, че присъствам на финалните надписи на промо видео-то, като личност от thanks листата. Чак ми стана едно... приятно, почувствах се полезен и съпричастен,а видеото е наистина великолпно! Ето го и тук, на него присъстват и други мои приятели от въпросната вечер, таква са Марио и Таня, която имаше дори възможността да се качи на сцената при Стан и Стефания, да си разменят по някой коментар и дори да потанцува :)




2 коментара:

Анонимен каза...

Ya daje razpoznavam Martin ot tovite snimki...

b a t z e t o каза...

Светът е малък,а? :)
Ти беше ли на партито?