слънчевите очила в ноща...

Пак е неделя...неделя по никое време... чак понеделник!
А днес съм изключително усмихнат, защо ли??? Предполагам е от времето... на 15 градуса отдавна не се бях радвал така, ти остави това ами имах време и да изляза, да се повозя, да срещна хора...интересни хора при това, усмихнати хора, деца, скейтъри, влюбени двойки, похапващи сладолед и радващи се на слънцето, китайци:) ... и дори успях да поснимам. Доволен съм от себе си, от снимките които направих, както и от новата си придобивка - Nikon D90. Ето тук можеш да видиш мъничка част от фотките ми. Сега е и подходящото време да промоционирам новия си блог, свързан с другото ми хоби - фотографията. Адреса е www.inphotoes.blogspot.com, хвърляй от време на време по един поглед и там или просто цъкни в подменюто "линкове към мен" на "My PHOTO Blog" .
И понеже по път за центъра си забравих панела на си-ди плеъра вкъщи и ми липсваха така обичаните от мен тупалки, та като се прибрах реших днес да съм на електро-хаус вълна, пък и нали съм в настроение :) Пуснах си ди.фм, където преди малко чух това:

с което искам да те поздравя и да те накарам да се усмихнеш със следващото парче.
Сложи си слънчевите очила, макар и да е тъмно в ноща, само така можеш да усетиш музиката, а за добрата ти ориентация ще ти помогна и аз, като те хвана за ръка и те поведа... с това:


Искам също да ти благодаря за петъчния поздрав с малко позабравеното парче от Splittr - All Alone, като този път си го пускам в електо версията му (нали съм на тази вълна), поздрав и за теб:




А тук можеш да уловиш атмосферата, в която протече снимачния ми ден за разходки :)(happy)

2 коментара:

Анонимен каза...

Ako ti kaja che na sashtia tozi den I az bqh v Downtown Baltimore i go gledah tozi Peruanec kak sviri (po4ni na playback) sigorno nqma da mi povqrvash, no bokvalno sme se goneli togava.

b a t z e t o каза...

хехе,аз целия ден изкарах там, но наистина е голямо съвпадение, не са много българите наоколо...май :)