за телепортите...с любов ли???

Как е възможно?
Отдавна сме в 21-ви век, то 22-ри ще дойде вече... а все още не са измислени телепортите и не могат да се използват като начин за пренос на хора и вещи от една далечна точка до друга, wtf??? Много би било яко иначе, представи си само... Влизаш в една малка стайчка, избираш си дестинация и ..алей хоп вече си там. Излизаш от много подобна на вид стайчка, както тази в която току що влезе, но на съвсем друго място. Не искам чак толкова много, даже не искам да се движа във времето, не искам да ходя нито в бъдещето, нито в миналото, а просто в настоящия момент да ида там където искам! Искам просто да отскоча ей сега например да се видя с нашите, с Ралка, с 10-тина човека, които адски мого ми липсват... Мога даже да остана за вечерта, а защо не и за уикенда, за седмица, месец? Че за къде да бързам, все пак за 10 секунди ще стигна пак обратно, ако си поискам...а дали ще поискам изобщо, след като всеки ден мога да бъда на различно място по света?! Ех, колко яко щеше да е, а е толкова невъзможно за сега:( Хайде добре, ще отежна обстановката умишлено. Нека телепортите да са много скъпи, примерно 3 пъти по-скъпи от нармален самолетен, автобусен, автомобилен... или какъвто и да е там транспорт в зависимост от дестинацията... Тогава поне щях да се мятам поне там където най-много искам, ако ще цял месец ... или два да работя само за телепорта си, то поне знам, че след месец-два ще съм там където искам и то за цялото време, което си планувам. Ако съществуваха телепортите, то несъмнено щяха да изобретят и пиратските такива, щяха да са малко по-несигурни и евтини, но пък това щеше да създаде предпоставката доста фирми да се конкурират и тогава всичко щеше рано или късно да дойде на мястото си. За сега нямам нищо против да бачкам 2 месеца, за да мога за 2 дни да съм там където е сърцето ми, любовта ми, щастието и живота ми...там където са приятелите ми или пък да платя телепортирането ти и на още няколко човека и да ме направите щастлив... но не могаааааааа! Ужасни телепорти, ужасна съдба... вече мразя телепортите, не че съществуват... а щеше да е толкова добре да ги имаше! Гадни телепорти!

2 коментара:

Marmalad Shipkofff каза...

искам LOW COST телепорти! хах

danny каза...

Незнам дали е вярно,но учените казват,че когато започнем да използваме 100% от мозъците си ще можем да се телепортираме!!! Яко