Victor Calderone @ Ibiza at Glow, Washington

За втори път съм на парти на Виктор... е и тоя път беше голяма разбивка. Просто той си е луд тоя, а и има някакъв много специфичен хард трайбъл стил, направо къса глави. Първият път когато бях на негово парти беше на връх Нова Година, 2008-ма, която посрещнахме в клуб Pacha в Ню Йорк. Партито тогава беше уникално 24-часово с участието на Борис. Започна в 21:00 на 31 Декември и продължи до 1 Януари следващата година ;) Аз лично изкарах 8 часа без да спирам да танцувам, като постоянно зареждах с минерална вода, преди това бях пил само няколко бири и един коктеил. До ден днешен си спомням как музиката ме накара да танцувам и не можех да спра дори за миг. От тогава съм му фен и щом разбрах, че идва тук във Вашингтон (клуб Ibiza) реших, че няма как да го изпусна. За съжаление този път партито продължи само 3-4 часа и направо не усетих как отлетяха :( Въпреки всичко се забавлявах отново и се разбих от чупки в кръста и размахване на ръцете, като вятърна мелница витлата :Р Ето малко снимки и клипчета от събитието, сами преценете как беше:







а това е Новогодишното парти в Pacha: