HAPPY HАLLOWEEN!

edit: Ха, промяна в плана ;) Ще празнувам за пръв път в живота си Helloween.... Супер много се вълнувам, днес в почивките от работа хвърчах до магазина за дегизировка... не можех да си избера и за това си взех два ;) Единия е яко грим, кръв, зъби, брада и peercing... доста е зловещ и ако успея да се направя добре ще е страхотно. Другото, което си харесах е огромна афро-коса. Ако си я нахлупя мисля да я съчетая с ретро дрешки, но ще е трудно... нямам такива, нямам нито син мушуменен костюм, нито кецове, нямам и тениски с надписи за мира или нещо от сорта... Ще е трудно! Сега хвърчах пак до магазинина, само че този за дрехи...тия хора нищо ретро не продават да му се невиди, а вече слагах перуката и много и се кефя + това си намерих едни огромни зелени очила, които така и никога не сложих, така че или с тях или с някакви бъбреци ще се пусна...от тях поне имам в изобилие :) Ще потърся и за разни герданчета да е по-екстравагантно... Ох, съвсем се отплеснах (има си хас), говорих за това, че си взех една червена тениска с Боб Марли, както и винена блуза с дълъг ръкав за отдолу... Сега се сещам, че имам едни джинси чарлстоунки и май ще стане комбинацията :) Кофтито е, че нямам много време след работа да се подготвям и глася...и ще видим до колко сполучлива ще се окаже идеята ми. Едно е сигурно, ще има много снимки и ще е много забавно... как друго яче да е, Helloween е! Весело изкарване на всички!

==============================================
Ех,ех,ех... как ме е яд самоооо! Пак е тиквен ден, пак хора ще се маскират, ще падне веселба... в Ню Йорк даже ще е приказно...а аз пак нито ще ида, нито ще се костюмирам, нито ще се забавлявам, празнувам, вилнея и там... каквото се прави на този ден! На бачкане ще съм пак цял ден, вечерта и на фитнес... и освен това, че на другия ден съм пак на работа и трябва да стана преди навън да се е развиделяло, ами най-тъпото е, че дори няма с кой да празнувам :( То празник без приятели около теб, без близки, без сродни души...празник ли е??? А такива снимки бих направил... шарени, пъстри, весели и комични... еидн път в годината хората се превръщат в каквото си поискат, аз дори не мога да му се насладя:( Ем тоя празник си се празнува тук в САЩ от край време, а сега се успокоявам с факта, че вече и в европейските държави, както и в родна България има леки наченки ... така, че май пак ще остане за догодина ;) Както и да е ...яд си ме е, но тиквите не са каляски...
Весело изкарване на който празнува и дайте по някоя снимка!








Хахахаха, а сега намерих из архивите две снимки на моята персона, когато бях решил да се маскирам... подходящо,а? Ето ме и мен ... в границите на разумното,а костюма ми се състои от зловеща маска, перде за баня, пижамата ми отдолу и някакво странно декоративно цвете между краката ми :) Енджой ит!