Robbie Rivera @ Fur Nightclub

Вече месец не бях ходил на парти. Избора в съботната вечер се свеждаше до две имена -младокът CEDRIC GERVAIS и парти фаворита ми ROBBIE RIVERA. Казвам фаворит, защото вече веднъж му бях на участие (в същия нощен клуб Fur) и бях останал с доста добри впечатления. Всъщност тогава R.Rivera изведнъж се издигна в собствената ми класация за DJ, беше ме впечатлил с интересните си умения да смесва парчетата достатъчно бързо, че да не дава особено време на публиката за почивка на дансинга:) За сметка на това Gervais за трети път идваше в клуб Ibiza, но като чели за трети път си намерих по-добра причина да не го посетя...въпреки, че съм сигурен, че рано или късно и това ще стане :) Партито на г-н Rivera отново беше на ниво. Пусна известни и не дотам такива тракове, но отново показа професионализъм и умения зад пулта. Аз малко бях разочарован от светлинните ефекти (отново) в клуба - беше тъмно като в рог, както и това, че на практика работата му продължи точно 2 часа, но като цяло си залужаваше 12-те долара (с таксите), които платих за билет. Ето малко повече за събитието, както се казва... овековечено: