разбит!

ДА! Разбит, съкрушен, прецакан, нещастен... това са само думи, които не могат дори да се доближат и бегло до това, което изпитвам в момента, по начина по който се чувствам!!! Ужасно е! Защо живота понякога е такава шитня? Съзнанието не ми го побира... Стоиш, правиш си планове, кефиш се...и изведнъж той-живота решава да те прецака, гад такава!!!
Преди малко научих ужасна новина, новина която ме накара да се разтреперя от мъка, сърцето ми взе да прескача, а главата ми ще се пръсне... направо ме разстърси. Объркаха ми се всичките планове за предстоящото лято, ти остави лятото ами как ще издържа така...не искам отново да преживявам случилото се тази година, НЕ ИСКААААААМ!
Объркан съм, всичко е толкова гадно, всичките ми мечти, надеждата ми, страстта ми... ох...даже не знам какво пиша сега,а главата ми направо ще се пръсне... ще се побъркам още... Не ми се спи, не ми се яде, не ми се прави нищо.... Готов съм на всичко, само това да се поправи, не може ли? Не мога да спра да мисля за това, какво да правим, какво да направя, толкова ли много искам??? Искам просто да съм щастлив!
Ясно, трябва да има дни като този, всеки има такъв ден, но моя е кошмарен, ах колко е иронично всичко, баси!

В момента, в който разбрах новината, набутал слушалките на mp3 player-а в главата ми звучеше едно парче... Няма връзка със случилото се, даже историите са различни, но на мен ми влезе някак под кожата, съчетано с нещастието ми и момента в който го чух, то е някак си подходящо, подходящо да се разплача...иии... ето го:


А защо живота е такъв гадняр, особено днес към мен? Какво съм му направил? Fuck Life... Замислих се за това да направя нещо и да съм поне по-скоро с хората, с които искам да бъда... Тогава ще се усмихна отново, а до тогава ...до тогава ще продължавам да чакам..., да се затварям в себе си... да се депресирам, както аз си знам :( Шит!!!

2 коментара:

Bla каза...

Баце, еби я депресията в гъза и продължавай напред, само т'ва мога да ти кажа.

Анонимен каза...

баце, какво е станало, бе? драсни на скайпа...