Summer is here and I'm going to meet it!

Лятото дойде и по всички правила и закони настроението е приповдигнато, хората са усмихнати и весели, забавляват се, слънцето грее, широките деколтета и късите поли заедно с чехлите отново са на мода, татуировките и силиконите все по-често и по-често са изложени на показ. Бурния смях, големите компании, предозирания лед в чашите, фреш-а и сладоледа, миризмата на младост, зелените дървета, красивите лица, възбудата и хормоните се усещат навсякъде, по всяко време на деня, а музиката - тя звучи все по-гръмко и подтиква за танци. Обичам когато лятото е тук, когато всичко това е част от мен, обожавам да чувствам всяка една част от него с всичките си сетива, обичам да се наслаждавам, щастлив съм! И като казах лято, това лято се очертава да бъде най-различното ми лято евър 0_o Заминавам за целия, така любим сезон на ... забележи - БЪЛГАРСКОТО ЧЕРНОМОРИЕ! Много съм хепи, развълнуван съм и нямам търпение вече. Броени дни остават, дни в които трябва да свърша толкова много неща, трябва да си оправя багажа, да организирам пътуването, да се видя с всички наоколо, да се позабавлявам като за последно този уикенд, да поканя всички на гости... каня и теб на Приморксо, ела за седмица-две, мисля, че отново ще е фън и дори септември ще бъде МАЙ! Превъзбуден съм, наистина! Обичам спонтаността си, която се разви в последните 1-2 години, не знам какво ме очаква, не знам как ще бъде, но факта си е факт - лятото е тук и аз отивам да го докосна от близо!
Една малка част от мен не е сигурна за развоя на събитията, защото както си разбрал, тук ми е добре, даже ми е много добре, life is good и не бих искал нищо да изпусна, никой да загърбя, но по-голямата част от мен се радва, че заминавам, че ще се срещна отново с много нови и различни хора, че ще бъде едно незабравимо изживяване, а и кой знае - може да стане и по-добре ;) И така, ще те чакам съвсем скоро да ми дойдеш на гости, да видим изгрева заедно, да почерпя по маргарита на плажа или мента с много скреж, слагаш джапанките в сака, хавлията, плажното масло и ела да ти намажа гърба ;)
Номера го знаеш, а човека добре го познаваш, зареждаме музиката и всичко е повече от прекрасно! Поздравявам те с възможно най-лятното парче за случая, като ти желая едно усмихнато и красиво лято а ти ако се сетиш за друго можеш да върнеш жеста, като дойдеш и го споделим ;)