Beggin' или прослувутата реклама на adidas

Ех, от месец и няколко дни - горе долу времето от което съм си на родна земя ме тормози тази песничка и по-скоро тормози ме, че кой ли питах и никой не знаеше на кой е. Кофти, яко кофти дори, че никъде не я чувах, никъде не я пускат, а само на рекламата на adidas, където млади хора от различни (може би) народности се забавляват неистово... така се бях надъхал, но пуста му работа, никъде не успях да я чуя. Вчера пък вечерта излизам аз с приятели от София и къде да ходим, хайде в любимото си врачанско барче (да ме извинява Лорчето за израза) - Бижу (бях го споменал в един по-стар мой разказ) и какво да чуя - още от вратата ме грабва Beggin' :) Е нямаше как, още същата вечер след като се прибрах и прерових интернет... и както винаги - успях да я намеря, дори си я сложих на телефона да ми звъни точно така, така както се чувствам и аз, така както ми влияе и тази страхотна песен. Поздравявам те и теб и теб...и теб, нека денят ти бъде усмихнат и красив, такъв какъвто ще е и моят утре, разбира се след първото кафе ;) Beggiiiiiiiiin, beggiiiiiiin....



А ето я и пълната версия на рекламата, която е значително по-дълга и суперска в сравнение с тази, която сме свикнали да виждаме по нашите ТВ канали:

2 коментара:

Marmalad Shipkofff каза...

http://www.youtube.com/watch?v=5ykoFDTqla0
ааз защо все си мисля, че тази е песента от рекламата :)

b a t z e t o каза...

напълно си прав мистър Шипков, даже и ти присъстваш на клипа... там в началото, където пускаш грамофонната плоча! Пълни овации специално за ТЕБ!