и така, La Roux

Днес бях въодушевен от два филма и мислех за тях да пиша. По мой си познат и хаотичен начин преди това реших да си погледна фейсбук-а... Голяма грешка! Винаги знам, че отворя ли го - загубих час-два в лафове с приятели, коментиране на някоя снимка или пък преглеждане на съобщенията... винаги така става, че се заплесвам и идеята, с която съм тръгнал да правя нещо друго заминава на заден план и... и просто свободните електрони започват да са още по-свободни и реейки се хаотично... Така стана и този път, но пък съм щастлив, филмите могат да позачакат, все пак всички сме ги гледали или ще ги :) Та там във фейса открих линк от бивш-колега... няма да обяснявам, че ще стане дълга и широка. Шен е човека, който ми изпрати това амейзинг тракче, което ме накара да се разровя и да преслушам какво-що намеря в тубата. И сега за да не се мъчиш и ти тепърва да ровиш, ще дам няколо линка с видео и музика от групата, знам че ще ти харесат... и така, La Roux!


Оригинално видео и звучене на парчето, което отново е невероятно ето
тук

Следващото пък не мога да повярвам, че съм го пропуснал. СТРАХОТНО е:


1 коментара:

danny каза...

Днес цял ден търся La Roux-in for the kill scream rmx, ама неможах да си го дръпна само оригинала ми намира . Моля за помощ , понеже парчето е 10