"със сутрешното кафе"


Тази сутрин, докато отпивах на малки глъдки сутрешното си кафенце, кафенце с половин лъжичка мед, много сметана и щипка канела, още не отворил напълно очи, спящ седнал или седящ поспивайки, гушкайки се до милото, успях точно 3 песни да изгледам. Песни които успяха да ми дадат начален тласък за започващия работен ден, да ме заредят с положителна енергия и приповдигнато настроение... и така се роди идеята "със сутрешното кафе" - новата ми музикална рубрика за събуждане. В нея ще представям песните, които по някакъв начин са повлияли на настроението ми, провокирали са положителните ми емоции или най-малкото са ми помогнали да се събудя, да кажем с усмивка, пиейки от сутрешното си кафенце. За разлика от "среднощна музичка" тук определено песните ще са на случаен принцип и наистина ще са първите попаднали по един или друг начин в полезрението, без да се разграничавам стилово, като разбира се ще запазя музикалния формат и приятно звучене! Ами това е за сега, енджой ит! Ето ги първите три: