Честит празник!

Искам да честитя празника на всички майки, на всички дами, на всички, които се чувстват като такива, искам да изкажа специални благодарности на двете жени в моя живот - на моята майка, най-добрата майка, както и на моята съпруга - Ралица!
Благодаря, че ви има и двете до мен и въпреки своенравния ми характер и хапливия ми нрав ме търпите такъв какъвто съм и ме обичате толкова истински и всеотдайно! Благодаря за грижите, които полагате за мен, за това да живея така щастливо и да ми помагате в трудните моменти. Благодаря ви! Вие сте всичко за мен. Казвам тези думи не защото днес е просто 8-ми март или защото искам да се почувствате просто специални на този ден, а защото днес има повод да разкрия пред целия свят чувствата, които изпитвам към вас без това да е повод за надсмешка и подигравка. Искам да знаете, че вие сте специални в моя живот през цялото време, майка ми от деня, в който ме е родила и отгледала, възпитала и обсипала с грижи и любов, а ти Рали от деня, в който съдбата ни събра и реши, че моето място е до теб, а моето сърце принадлежи и е изпълнено само с любов отново и само към теб! Безумно много ви обичам и макар и понякога да съм прекалено сериозен, остър в коментарите ми, макар и да изглеждам непокист и понякога студен, то това определено не е така и искам да ви кажа, че вие ми вдъхвате сили да продължа, намирам смисъл в този живот и наистина осзначавате много за мен! Обичам те, Рали! Обичам те, мамо! Желая ви много здраве и истински моменти, а аз ще се постарая да ви направя щастливи, така както ме правите вие! Честит празник!