Късмет, Майче!

Знам, че утре е един не лек ден за теб. Знам как тръпки те побиват само при мисълта, за това какво ще стане, за развоя на събитието, знам че не ти е до приказки, знам че направих малко и недостатъчно само и само да отвлека вниманието ти от излишни мисли, терзания и притиснения, но знай, че вярвам в доброто у хората, вярвам в теб, вярвам в това, че има Бог, вярвам, че всичко ще бъде наред, защото ти го заслужаваш. Днес свещичката в църквата беше само и единствено за теб, защото наистина искам всичко да свърши благополучно и тази весела и детска (не ми се сърди за думата) усмивка да не слиза от лицето ти и за напред, така както аз съм свикнал. Ти си най-лъчезарния и весел човек, който познавам и благодарение на теб съм щастлив и аз, даже само като се чува твоя заразителен смях е достатъчно човек да си оправи настроението. Вярвам, искам и се надявам, моля се и ти желая много много КЪСМЕТ утре! Не забравяй, че нищо по-лошо не може да се случи, а само хубави неща, дръж се защото морето идва скоро, биричката ни чака на масите и тепърва ще става по-хубаво и по-хубаво, както и на фона на всичкото човешко нещастие това твоето е бял кахър! Желая ти още успех и да не забравиш утре да ми звъннеш след като всичко приключи, за да се посмеем ;) Поздрави! С теб съм!

ГГГГГГГГГГГГГГГУУУУУУУУУУУУУУУУШШШШШШШШШШШШШ!!!