..и декември дойде!

Ето, че пак е последния месец от годината... така де, от новата и вече почти изтекла стара 2009 год.
Да се радвам ли, че и тя си замина, да тъгувам ли, равносметка ли да правя??? Май не!
Не, че е май де, то си е ясно, че щом е декември не е май или пък може и да е, нали има и различни календари... там китайски, туземски, старопещерен... така или иначе декември си е за мен и за моето същество или както се казва for me, myself and I.
Добре, че поне това оточних, т.е. спор няма - Декември дойде!
Това ми е един толкова любим месец, даже ми е по-любим и от март, който също си е хубав студен месец, но радоста ми около него е само около 3-те дни преди и след Рождения ми Ден, пък след това месец, като месец. Виж декември е различен. Не стига, че е толкова тъжен, все пак си отива нещо... съгласи се, че каквото и да си отива и знаеш, че никога няма да се върне, завинаги си отива от теб и това няма как да те направи щастлив... та за това казвам, че е тъжно... изпращането му не е лесно, никога не е било и няма да бъде... И така догодина отново и отново... Декември идва и си отива, но винаги е различен декември! Мислите, чувствата, нещата, които са ти се случили... те никога няма да се върнат, нито по сила, нито по големина ... за сметка на безспирно отиващото по пътя си действие, т.е. декември си отива безвъзвратно!
В същото това време декември си е най-красивия месец! Макар и студено навън, сърцето ми е топло, дори горещо! Не е само с мен така, така е с всички, променяме се сякаш... много е коварен този декември, чак е странен и има адски голямата сила и с помоща на магия да успява да ни променя така, да променя сърцата ни...
Сякаш през декември всички ставаме по-добри един към друг, по-любвеобилни, по-мили и обичаме дори повече. Сещаме се за близките си най-много през декември, сърцана ни греят, усмихваме се по-често, а пламъка и щастието се среща по-често в очите ни... Нали? Не знам защо е така, всички обаче сме така, всички сме по-добри и чувствени, проблемите сякаш стават по-малко и идва нашето време поне един път в годината да сме безрезервно и безгрижно щастливи! Да! Декември е любимият ми месец! Обграден е с толкова много празници, дори и Коледа по някаква случайност е през декември, точно преди да си отиде и те изпълва от щастие... Страхотен месец! И почивните дни са повечко и близостта със семейството и дните прекарани заедно, все хубави неща... Подаръците, елхата, настроението, ледените висулки навън, топлото и уютно семейно огнище, детския смях, приготовленията около празничните дни и трапезата, коледната музика... Ех,че хубав е декември!!!

Жалко, че всичко е част от спомените ми за декември, но пък не за дълго, а и все пак сърцето ми вече гори и ме топли... нали декември деойде!