David Guetta @ club Ibiza

Е няма такова размазващо парти :)
На David Guetta съм бил 2 пъти вече и въобще не мислех и сега да ходя, не че не ме беше изкефило предните 2 пъти де, но просто можех да го пропусна и този път. Да,да ама не. Заваляха офертите, не го били виждали ... викам си "защо пък не и без това в събота ще си почивам, може сега да направим едно парти". И след обилно преяждане за деня на пуйката (благодарността или thanksgiving day) вече се редяхме на опашка за да влезем в клуб Ibiza, където кихнахме по 35$ вход. Интересното беше, че никога не бях ходил толкова рано 23:00h бяхме там, а вътре яко паплач, хора се прескачат, танцуват вече подгряти от Dan Simpson (който между другото ми направи страхотно впечатление),абе партито си върви и не чака нас. За предходните 2 пъти не мога да кажа,че бяха лоши на французина Guetta, но наред с комерсиалното си звучене този път направо публиката го боготвореше. Само в началото започвайки извика на микрофона: Има ли хора от Европа? и да видиш как цялата публика крещи и вдига ръце... викам си ...алелеййй сега стана лудницата. Завъртя почти всичките известни тракове за тази година, негови, ремиксирани и чужди, но върха за мен беше, когато пусна ремиксираната The One на Sharam (3-тото клипче 2:43мин - поздравче), а определено публиката се разби. Аз самия не спрях и за минута! Имаше и няколко фенове с тениски от мотото на Guetta: F**k Me I'm Famous и разбира се нямаше как да не се фотографирам и с тях. Стига съм ти блещил,ето малко снимки и клипове от събитието:






На това видео обърни внимание какво се вижда на 7:50 минутата и то в САЩ:



4 коментара:

danny каза...

Много му се точа и аз на Давидчо! не и самнявам ж доброто му представяне :)

b a t z e t o каза...

а видя ли БГ флага ;)

Marmalad Shipkofff каза...

ехаааааааа, ехааааааа :)

b a t z e t o каза...

ем така де,аз поне много се накефих.... не знам... някак страно и приятно ми стана като видях на такова разбиващо парту БГ знамето да се вее... и то на хиляди километри от родината, на място на което не съм и предполагал, че ще срещна други българи...
не знам, може би носталгията е в стихията си и вече съм готов да скочаааааааааааааааааааааа-а-а-а-а....