искаМММ!

Искам да избухна и да се взривя на милиони частици,
искам да се рея във въздушното пространство,
да изпадна в безтегловност, а всяка част от мен да е по-лека от перце.

Искам за Луната да замина и да не се завърна там отново,
искам да изживея този кратък миг, в който всичко изглежда толкова голямо,
искам всичко да изгуби смисъл, поне веднъж да остана и аз без чувства!

Искам така силно, искам да усетя себе си, без да ме е страх за другите,
искам за един момент всичко да стане черно бяло,
искам просто времето да спре!

Искам това да е последното нещо, за което да мечтая,
всички снимки на парченца мънички да скъсам,
а сърцето ми да спре!

Искам бяла светлина да видя в дъното на черния тунел,
дъжд от пепел да поръси посивялото ми лице,
искам, винаги ще искам неуязвимо и жестоко каменно сърце!

Искам тъмите очила да сваля,
вместо тях усмивка на лицето да закича,
и да блесна с перфектното на вид изкуствено чейне!

Искам да вляза дълбоко в дълбините на нощта,
да знам, че никога не ще изляза,
макар с дълбока рана в безмълвната душа!

Искам веднъж да повлияя на себе си, на иначе ридаещото ми сърце,
искам да замръзна и след години да не се събудя,
а само споменът за мен да тлее дълбоко в твоето сърце!