среднощна музичка

от 3 часа я търся тая песен! Чух я в един сет на DJ Chus (In Stereo week 43) по ДИ.ФМ и се побърках ... Какво ли не търсих...нито в гугъл,нито в ютуб, проверих и бийтпорт-а.. нито в търсачките за музика (лиме-то и слск)...абе задънена улица ти казвам...
Опитвах всякакви сложни комбинации от самия текст (те са 3 изречения на кръст де) и нищо и нищо :( Накрая отчаян си пуснах пак сет-а и по едно време, точно когато влиза това парче, DJ Chus изфъфля нещо (разбира се неразбираемо за мен) на испански, от което разбирам само Sandy Rivera :) И дай пак наново, прослушах всичките парчета на Ривера и... естествено последното се оказа то!
Поздрав за мен и труда ми, както и за теб, че отдели толкова време да прочетеш излиянията ми, френд ;)
ЕТО го и самото парче в много приятна и галеща ухото нежна версия, в която се влюбих с тази красива акустика...
А ТУК е и ремиксирания - по-хард вариант на трака, който е и във варианта, който чух от сета на Chus!
Extendet версията е ТУК!

От ТУК можеш да си свалиш целия сет на DJ Chus.

А сега звучи SILKY SUNDAY - FRIEND (SANDY RIVERA REMIX) - еднин от новите ми фаворити


но комент за следващото парче (въпреки, че от вълнение не успях да се сдържа на края) ;)


можеш да си счупиш главата спокойно, врата на поне 3 места и краката в капачките, глезени да не останат... жив.да.си. денс... събота е, ще ме извиняваш... ела да поскачаме заедно на леглото в нас ;)

2 коментара:

Ventsi Tarnev каза...

bravo man!!!
pozdravqvam te...super 4e si uspql da gi namerish vsi4ki tezi mixsove..
pesenta naistina e mnogo dobre...
az q 4uh za parvi pat v edin ot podcastite na Roger Sanchez..
super e!!!1

b a t z e t o каза...

още не съм спрял да и се кефя. Радвам,се че усилията не са ми били напразни!